tirsdag

Beklager lesere

Hei lesere! Beklager for at jeg ikke har blogget på to dager, men har hvert så opptatt at blogging har gått i glemmeboken, men nå skal jeg oppdatere bloggen min fult, med ny header, mal og masse nytt. Har nå lagd en plan om hva som skal hende videre her, grunnen er fordi jeg trives med å vite hva jeg skal i god tid. Jeg har tenkt til å forklare hvordan de siste dagene har hvert, som dere kan lese i innlegget under skulle jeg på festen til Osman, og den gikk ikke som forventet.

For de som lurer på hva jeg valgte endte jeg opp med den hvite kjolen og svarte pumpsene! Det ble helt ok. Jeg og Ubah tok å møtte Jenny på Storo for å ta banen, det ble en lang og irriterende tur. Jeg kan virkelig ikke fordra stappfulle tunnelbaner, med mennesker som lukter vondt og sidepartnere som ikke kan være stille. Etter 30 minutter i tunnelbanen kom vi frem på rommen, det var kaldt og jeg gikk i veldig høye sko på en bakke som var en blanding av snø, sludder is og grus(forestill deg hvor behagelig det var). Etter å ha gått i mine lengste fem minutter kom vi frem til et lokal som lignet på en sportshall, der stod noen gutter med en penn og lommebok der de skulle ta imot inngangspenger og skrive "OK" på hånden som et bevis på at du er skrevet inn. Når vi jentene først kom inn på lokalet så var vi til sammen 6 jenter og 40 gutter og slik fortsatte det utover kvelden, festen ble en katastrofe og det endte med at alle skulle dra til en annen fest, men det orket ikke vi så vi tenkte å ta tunnelbanen hjem igjen. Når vi kommer frem til plattformen står det at banen ikke kommer før om 26 minutter(slik er det når man ender opp langt ut i vet ikke hvor), jeg orket ikke vandre rundt i det lille jeg hadde på meg så jeg skiftet til en joggedress på stedet, og det var den beste følelsen noen sinne. Kosedress er et must om man skal ut og det er kaldt.

Søndag endte med at jeg bare slappet av hjemme hos Ubah pg koste meg. Mandagen i dag har jeg hvert på skolen og dro rett hjem til mormor, der jeg er akkurat nå. Sitter her i sofaen og blogger med Ubah ved min side, gode og mette etter at mormor lagde lunsj til oss, men nå legger vi oss ned for en liten lur før vi drar videre hjem til meg.

Vi blogges, Isabel C.

2 kommentarer:

  1. Så bra blogg ! Kom tilfelig inn på bloggen din og liker den utrolig godt, du er en utrolig søt jente virker det som :-)

    SvarSlett
  2. Den er godtatt <3

    SvarSlett