mandag

tjo og hei mandag heter jeg

Glemte å fortelle hvordan dagen var etter skolen, så tenkte jeg skulle oppsummere litt, etter skolen dro jeg til CafèCafè og satte meg ned sammen med Jens, Albana, Theresa og Therese. Der pratet vi om universets kraft og hvordan man kan oppnå all lykke i livet, altså the secreat. Albana leste horoskopene våre og det var skremmende likt, så fra nå av skal jeg begynne å studere litt mer om stjerne tegn og karma(jeg syntes dette er ufattelig spennende). Etter dette klarte jeg og dra med meg Therese ned til OlaPaulola der vi møtte på Marina etter jobb, jeg følte meg i godt humør og spanderte alle en latte hver, de to jentene er utrolige herlige selvom dette var første gang jeg snakket ordentlig med Therese virker hun som en fantastisk jente!
Klokken 18.00 dro jeg og Marina på førpremieren på kinoen Frost/Nixon og den var utrolig kul, skal ikke røpe innholdet før den kommer ut på kino, så kjøp biletter med en gang dere!
Ellers så kom jeg hjem til en varm leilighet med god fiskegrateng som var kastet inn i ovnen, mamma du er så flink til å lage en koselig middag må jeg skryte av. Nå sitter jeg her og skal til å hoppe inn i dusjen og pakke ferdig til london, kommer bilde av koferten min når jeg er sånn halveis ferdig med å pakke, har bare kommet til å ha kastet oppi et par kjoler, thats it. Så jeg må nok forte meg litt, blogger mer senere kjære lesere, bare å legge igjen en komentar og ønske meg lykke til i London! Da føler jeg meg glad inne i meg skal jeg si dere

Isabel C.


1 kommentar:

  1. Hvor kommer den jakken fra? Og Har du ekte hår eller er det falskt? :-) Du har slik fin glans i det når du går

    SvarSlett