lørdag

utrygg



God morgen dere som leser! Jeg ble vekket av min far som hadde lagd utrolig god frokost og stelt alt i stan til meg. Vi satte oss ved bordet og han fortalte at det hadde hvert skytedrama på rå i natt og tre mennesker ble skutt, grunnen til at han fortalte det var fordi jeg og idil var utenfor rå og snakket med noen venner, og jessy jones skulle jo opptre. Så det første jeg gjorde var å tipse vg om i går, for det var noe som skjedde før som var ganske presist forklart som personen som gjorde det og skøyt 3 mennesker inkludert 1 dørvakt. Skummelt at slike ting kan skje i nærheten av der du bor? Norge er ikke trygt og jeg følte meg mye tryggere og være i London sent på kvelden en det jeg gjør hvis jeg hadde hvert her i Oslo sent på kvelden, men skal hoppe i dusjen og fikse meg. Skal til en kompis etterpå.
Blogges om litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar