søndag

LONDON TUREN

God ettermiddag, nå skal jeg forklare hva Ubah og jeg gjorde, kan ikke si det i rekkefølle i dager siden jeg ikke husker når vi gjorde hva og slik.

DAG 1
Det startet med at mamma kjørte oss til flyplassen og alt var bra, vi gruet oss litt til å måtte sitte å kjede oss på flyplassen uten å gjøre noe, men det gikk fint. Vi ble litt opphengt i å titte i butikkene at vi ikke hørte at vi ble ropt opp på høytalerene flere ganger. Endte med at vi løp gjennom hele flyplassen til gaten vår og når vi først kom frem var de klare for å ta ut bagasjene våre, men det slapp de. Vi forsinket hele flyet med tyve minutter og man kunne føle at menneskene om bord ikke var så glade i oss. Når vi landet tok vi bussen til Marbel Arch og byttet til nummer 6, som går rett hjem til oss.
Vi skiftet og løp tilbake til bussholde plassen for å ta 6'ern tilbake til byen. Der vandret vi rundt om kring og hadde Jeg utfordrer deg, og vi hadde det kjempe gøy. Vi møtte på Aaron og Ibrar og gikk på et "spille hus", er usikker på hva man kaller det, men det er et slikt sted man spiller og sløser bort penger. Det var enormt og vi hadde det gøy, etterpå gikk vi på kino og så "My Bloody Valentine" i 3D og det var den ekkleste filmen vi noen sinne har sett. Ikke alle mennekser er slik man skulle tro dem var, det var vel budskapet til den filmen.
Etter filmen kan jeg huske at vi dro hjem og sov.

Resten av dagene husker jeg ikke hva vi gjorde men vi ble kjent med mange utrolige kule mennesker og høydepunktene kan jeg remse opp nå.

Valentines day var en stor dag for begge av oss, for meg ble det mitt vendepunkt, noe som skjedde den dagen forandret hele meg og fikk meg til å se ting på en annen måte, hva det er skal jeg ikke nevne, det er for personlig. Dagen startet med at vi gikk og tittet rundt i byen og så alle glade kjærestepar handle sammen, vi fikk fikset håret til Ubah på et sted og det ble utrolig fint! Kvelden er jo det som egentlig er spennende og fortelle om, vi gikk til klubben EVE, og der satte vi oss ned i Vip avdelingen sammen med noen andre, det gikk rykter om at en sanger fra amerika med navnet JOE skulle komme hit etter at han hadde hat en konsert, og så skjedde det. Han kom inn døren med masse bodyguarder og gikk rett inn på vip avdelingen og satte seg 3 meter unna oss. Jeg viste jo ikke hvem han var en gang til etter festen så jeg brydde meg ikke så mye, og det endte opp til slutt at jeg og en annen jente som satt ved siden meg ble invitert inn av vaktene til joe for å komme nærmere han, der stod vi å danset foran Joe og han tok på oss og sa vi var utrolig søt. Det var så utrolig tøft der og da, han satt der med dress og solbriller inne og så utover med mengen av folk som ropte på han og ville ha et bilde med han og prøvde å komme seg inn på vip rommet. Jeg ble godt kjent med en som heter Jamal som var en av Joes venner og han kjørte meg og Ubah hjem midt på natten. Han ga meg en rose og den lukter godt, tok den med meg hjem til Norge. Han var utrolig søt og gleder meg til å møte han igjen når vi reiser tilbake i April.

Søndagen kom som en overaskelse, vi hadde planer med å gå ut å klubbe og hadde fikset oss helt og når vi var i byen var klokken 2 og da var inngangen stengt så vi slet litt med å komme oss et sted, så møtte vi på Dj moreno/Ivan Emilio og Dj Juvenile/Juvenile og Marcio, og vi pratet lenge til vi bestemte oss alle sammen å gå å spise middag på en kina resturang klokken 4 på natten, når vi går inn ser vi et rundt bort med en mann som sitter der alene med dress, solbriller og diamant øredobber og ring og vi skal vist sitte oss ned på samme bord som han, så jeg fikk sjokk. De kjente hvist hverandre og det viste seg at alle var portugsiere, noe som var en fordel for meg. Det kom fler og fler og alle forklarte hva de jobbet som og vi fikk sjokk. wow! Maten likte jeg ikke, men rekene var gode. Vi tok dermed taxi hjem fra resturangen og hjem til Marcio, der satt vi å så på tv og la oss til å sove, uteom meg og Ivan. Vi satt å pratet i evigheter og Dj Juvenile kjøpte en rose til hver av oss. Når vi voknet hjalp jeg til å lage en god frokost og så dro vi hjem og fikset oss og rett ut igjen.

Mandag var også en syk dag, jeg endte opp i en musikkvideo til gruppen Dotstar som er signert under P diddy's bad boys. Det var utrolig kult og begge kom med i behinde the movie filmen også! Så følg med på MTV i fremtiden. Vi var med den gruppa resten av dagen og vi dro hjem til han ene og så på film og hadde det gøy, go Ubah! Vi slet med å komme oss hjem siden siste buss fra hvor hen vi var hen gikk ikke tilbake så takk for hjelpen Christy! Hun reddet virkelig kvelden vår.

Har røyket shisa og det var godt og det merkeligste skjedde, satt og røyket shisa på et shisa sted sammen med Ubah og Anthony og så begynner de ved sideb av oss å snakke til oss og etter en stund spør de hvor vi kommer fra og vi svarer Norge og de begynner å le og sier er det sant? Og vi ja og så forklarer de mennen at han er x'en til Pia Haraldsen og han andre til Cecilie fredriksen, synd det ble slutt, de var utrolige kule!

Adam og de syv svenskene er når vi dro til Klubb thirteen og vi møtte på en gjen med svenske gutter! Hotte
Og vi dro ut sammen med dem, grunnen til at de var der var for å støtte Adam som var på intervju til skuspillerskolen i Beverly Hills, så lykke til deg Adam! Vi har lovet hverandre og gå ut å spise sammen når vi begge er der nede, gleder meg.

Dj Moreno og Dj Juvenile kommer til Norge i Mai- Mars! KAN IKKE VENTE

Onsdagen den siste dagen vi var der før vi dro gikk vi ut å klubbet på penthouse, den beste klubben i hele London med hele 7 etasjer og man må ta en farget heis opp til hver etasje og i hver etasje har de et eget danse gulv, egen vip og 2 barer. Og egen musikk type.
Vi kom inn på vip'en GRATIS og vi var de eneste, egentlig måtte vi ha betalt 500 pund hver og det var helt sykt. Vi drakk gratis drikke og satt og koste oss med alle som var der, ble bekjent med en del gode mennesker og i Mai - August skal jeg kanskje til Miami sammen med noen av jentene der, og Ubah skal bli med fordet om hun ikke liker P Diddy!

Det søteste skjedde på flyplassen tilbake til Norge, vi møtte på Jamal, som ingen av oss har sett på et halvt år og vi tok flyet sammen og koste oss veldig, mye. Men det dummeste skjedde, vi rakk ikke siste buss hjem fra gardemoen så vi kom oss ikke lengre enn til Majorstuen. jeg ringte Jørgen og han kom å hentet meg og Ubah i Taxi og kjørte oss hjem og Jamal tok en annen Taxi, tusen takk Jørgen for middagen i går og taxi turen hjem! Du reddet oss midt på natten.
Har garantert glemt å nevne noe, bildene ligger ute på facebook så se der, legger ut litt her men det blir ikke like mye. Nå sitter jeg hjemme og venter på middagen min. Kos dere videre

Vi blogges Isabel

7 kommentarer:

  1. Wow, du kommer til å bli superkjendis en dag! Hører du fester med bare kjendiser og har bre kjendis venner, iallefall de fleste av vennene dine. Men synd at folk skal finne på så mye rykter for at de ikke kan leve det livet du lever!

    Ser frem til å lese om deg på alle kjendis bloggerenes blogger og i avisene!
    Lykke til med livet og håper du gjør alt du vil

    Alexander

    SvarSlett
  2. Dette virket fett. Sykt heldige dere er som kom inn på VIP!
    Legg ut bilder da: p

    SvarSlett
  3. Kjepe fin blogg,. headeren var drit kul!

    Jeg har spørrerunde, spørr om hva som helst!
    Det trenger ikke ha noe med meg å gjøre en gang! :P
    www.amiiz.blogg.no

    SvarSlett
  4. Anonym: Koselig å høre! Vet jo aldri hva som kan hende, man skal ikke bry seg om hva andre sier. Det er regel nummer 1. Tusen takk

    SvarSlett
  5. Anonym:Ja, vi er et par heldige jenter jeg og Ubah. La ut bilder nå, kos deg med de!

    SvarSlett
  6. Amalie: Tusen takk! Vurderer å bytte nå, men er ikke så god når det gjelder å lage headere.
    Greit, da skal jeg lage et par spørsmål og slenge inn på bloggen din, snakkes der.

    SvarSlett
  7. Du er så utrolig heldig, hørte noe rykter om at en av kjensidene kommer til Norge pga deg? Hvem er det og skal de ha noe konsert?
    Er fan av bloggen din <3

    SvarSlett