mandag

"Hei, jeg heter Isabel og liker å ha sex med pisk"

Hva syntes dere om den kule overskriften min? Var den ikke utrolig tøff! Jo, det syntes jeg. Denne mandagen har hvert utrolig morsom, har ikke hatt et så morsomt øyeblikk som jeg hadde i dag da en gutt i klassen kom bort til meg og spørte om noe han hadde hørt av kjæresten sin. "Isabel, er det sant at du og Chris brukte pisk når dere hadde sex?", jeg begynte å smile for meg selv og braste ut i latter, det er det morsomte ryktet jeg noen sinne har hørt om meg selv, altså sex med pisk? Hvor kommer det fra. Jo kjæresten til denne gutten har vist fått seg noen svake venner som elsker sladder, og ja som de fleste andre mennesker som må finne på historier om andre for å få dem selv til å føle seg bedre. Jeg personlig har aldri prøvd å ha sex med pisk og det er nok ikke min smak, men personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om andre kjæreste par hadde gjort det, det har ikke noe med meg eller andre å gjøre hva andre individe foretrekker. Ikke alle har lik smak, noen liker punk andre liker opera, hva har vi med det å gjøre? Absolutt ingenting, men jeg har lært meg å ta det med et smil om andre liker å snakke, altså ta det posetivt til meg. Liker de å bruke tiden sin på en som ikke bruker tiden sin tilbake så får de bare gjøre det, jeg liker det faktisk. Jeg beundrer dere alle sammen som prater tull, hvordan de egentlig kan tørre å finne på slike ting er beundrings verdig. Fortsett slik og karma slår tilbake!

Isabel C.

3 kommentarer:

  1. UTROLIG BRA INNSTILLING ISABEL :-D kjenner jeg blir stolt over at det finnes mennesker som deg!

    SvarSlett
  2. Hehe, morsomt:) jeg kunne godt se deg for meg med pisk i hånden:-D Men som du sier, ikke alle har lik smak.. Smaken er som baken, delt i to!

    Peace and luuuv, hugs and kisses biatch <3

    SvarSlett
  3. jaja. Det får man si! Men karma slår ikke tilbake for noe så lite. Detter er er bare små barnsligheter..ingen big deal;P

    SvarSlett