onsdag

Bilder fra London, kommer ikke i rekkefølge


Vip på penthouse - drikker en god blanding

Vip på penthouse- drålig kvalitet

Vip på penthouse - Rundt stenge tid

Vip på penthouse - rundt stenge tid

Vip på penthouse - rundt stenge tid

Vip på penthouse - mennesker
Vip på penthouse - mennesker
Vip på penthouse - aw,
Hjemme på valentines day, før vi går ut. Dette er Ubah med ballkjolen hennes!
Jeg gjør som andre kjendiser, viser trusen min!
Penthouse, før vip. Ubah og meg
Lang busstur

Ubah og meg for sin dagelige frapuchino
Kvinner kan også ha spillegalskap, jeg er en av dem
Hjemme i kosedressen, fikser seg vel?
Vip på penhouse - ja, han er kul han!
Robotdansen
Vip på penhouse - ja, hvem er disse?

Freeeze
Vip på penthouse - Noen som ser hvem dette er?

Vip på penthouse - svette og gode
Hyggelig man
Vip på penthouse - Hei du, du er deilig!
Meg og min kjære mann
Usuro, besøk fan siden hans
www.ndotmusic.com bildet er dårlig siden bildet er tatt med iphonen hans!
Vi elsker mat!
Hvite lepper er utrolig moteriktig, noen som er enige?
Vip på penthouse - med menyen i hånden
Vip på penthouse - tørst
På bussen, lang nese er søtt
Jeg er goofy og nerd

Vip på penthouse - Fyllik
Uten for penthouse - Noen ville ha et bilde
Dotstar gruppen og ndot, besøk sidene dems og sjekk musikkvideone på MTV
Reisende stjærner, pluss, vær ops på å se etter meg
Meg og dotstar
Meg på vei ut, det var varmt for de som lurte

5 kommentarer:

  1. Hei, ville bare si at jeg ser opp til deg og hvordan du gjør det beste ut av ting. Ting du har gått igjennom og hva som har skjedd beundrer jeg deg, du håndterer ting utrolig bra. Og jeg mener du har vokst utrolig mye det siste halvåret! Overhørte noen jenter på bussen her om dagen som snakket om selveste "biss parker" der da snakket om at de så opp til deg og hvordan du kjenner så mange mennesker, begynnte å le. tenk så utrolig kult det er :-)

    Lykke til videre på bloggen, skal starte min egen tror jeg så da linker jeg deg opp

    SvarSlett
  2. WOW, er det PUFF DADDY? Hørte noen sa du er venn med puff daddy og dere snakker mye sammen:s? wow

    SvarSlett
  3. du burde kansje tenke på å slanke deg litt hvis du skal fortsette å gå i stram rosa genser uten bukse! du burde begynne å skrive sannheten i steden for å lyve på deg så mye dritt, alle som kjenner deg vet at du er en bitch

    SvarSlett
  4. Anonym: Burde jeg slanke meg? Var det det beste argumentet du kom på, vær så snill og prøv å finn på noe som skal være litt mer sårende da. Jeg er fornøyd med kroppen min og slik skal det fortsette, om jeg føler for å spise masse mat, da spiser jeg masse mat da, null problem i det ;-)
    lyve? et eneste ord som står her er ikke løgn kjære, og bare fordi du er sjalu behøver du ikke være frekk. synd du har et så dårlig liv at du har behov for å prøve å "drite" ut andre for å få deg selv til å virke kul. bra holdning!
    og ja, når jeg kommer hjem sjekker jeg ip'n din, snakkes mere da.

    alle som kjenner meg? nei, det er nok ikke sant. bitch kan jeg være til tider ja, men bare mot slike drittunger som deg som virkelig ikke har noe i hodene sine ;-D

    SvarSlett
  5. om vhite lepper er moteriktig eller ikke er vel ikke noe du burde henge deg opp i...
    det så ikke veldig bra ut..."/
    (det gjør det generelt sett ikke på noen!)

    SvarSlett