fredag

JEG VIL TILBAKE

Nå har det gått en uke siden jeg blogget sist, har hvert i London(Kensal Rise), har ikke ord for å forklare hvor utrolig tøft jeg har hatt det. Det meste jeg har opplevd her er det mange som kunne ønske de også kunne gjøre. Skal ramse opp stikk ord fra turen som jeg skal fordype i det neste innlegget.

- 20 minutter forsinket
- Alene
- Stalker
- JOE
- VIP *3
- Dj Moreno og Dj Juvenile
- Pia Haraldsen og Fredriksen søstrene
- Adam og de syv svenskene
- MTV videon
- Han kommer til Norge
- Rihanna
- Jamal Sheik
- Valentines day, forandringen
Dette er bare noe av det som jeg skal forklare, kommer mere stikkord senere! GLED DERE

Neste tur bli i April, gjett om jeg gleder meg

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. JOE? VAR DU UTE Å FESTET MED JOE? HELT SYKT SYKT SYKT, du lever det gode liv du.

    Har du tatt puppeoperasjon eller noe slags opperasjon i det hele tatt? Og har du tattovering?

    LINE OLSEN!

    SvarSlett
  3. Line Olsen: Ja, jeg var ute og feiret Valentines day sammen med Joe.
    Nei, jeg har ikke tatt puppeopperasjon, og ikke noe annent heller hvis du tror det.

    SvarSlett