onsdag

Han er min drømmeprins, nei, han er min vinterprins!

Dette er blitt sagt av Christopher Mørch Husby (19) som nylig har giftet seg med kjendisstylisten Jan Thomas (42), de giftet seg på den fredagen som var og det var i all hemmelighet, men det hadde jeg også gjort hvis jeg hadde giftet meg med en drittungeunge som er 23 år yngre enn meg selv. Dette kalles pedofili på det høyeste mener jeg, selv om jeg står for sitaten "kjærlighet har ingen alder", mener jeg at dette er å missbruke kjærligheten. Personlig mener jeg at Jan Thomas bruker Christopher for å få pr, han er for pr kåt. Lille mr Mørch vet jo ikke hvordan man skal si nei til en kjendis som man mest sansynelig ser opp til, Mørch fikk jobben som Jan Thomas personlige assistent og dette var vel drømmen hans, å endelig få jobbe med personen han ser opp til og Jan Thomas ser han og tenker han kan bli mitt nye leketøy å komme i samlingen min og utnytter han. Hva ville dere gjort hvis han du ser opp til vil ha deg? Og drasse med deg på alle slags opninger og gallaer, ville dere sagt nei hvis dette var drømmen deres og dette den eneste måten å få oppleve den på?

JAN THOMAS HOLD DEG TIL EN SOM ER LITT PASSELIG TIL DIN ALDER

Jeg har foresten fått en spalte på bloggen til Norman : http://www.nas.blogg.no/ der jeg er Linni Meister, alt jeg sier der, mener jeg ikke noe med!

4 kommentarer:

  1. Jeg så videon av deg på norman sin blogg. Du er utrolig søt der, gleder meg til å se flere video klipp av Linni Meister der!!

    Og ja, det er ekkelt at jan Thomas er sammen med en som er så mye mer yngre, han brude finne en på sin egen alder og det fort! Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være godtatt at han kan være sammen med en så yngre person, men hvis naboen til hvem som helst av oss hadde det, hadde det blitt stort oppstyr!Super blogg, oppdater oftere :-*

    SvarSlett
  2. 23 år forskjell er ganske mye.
    Spesielt når han bare er 19!
    folk gifter seg ikke med de på sin egen alder engang når de er 19 liksom.

    SvarSlett
  3. Anonym: Takk takk! Da får du følle med på bloggen hans så får du se mer
    Ja, verden er ikke rettferdig for de som ikke er i media, fy. Skal jeg gjøre ;*

    SvarSlett
  4. Hege: Ja, jeg personlig mener det er alt for mye med tanke på at han bare er 19 år gammel!

    SvarSlett