lørdag

English please

Dagen i dag har hvert en total engelsk dag, siden vi hadde engelsk blokkdag på skolen som innebærer at vi skal ha faget engelsk en hel dag. Jeg og min gruppe lagdte en parodi av “barbi girl” om til en sang av Queen Elisabeth, den ble morsom! Etter det så vi på en film om Queen Elisabeth og den var utrolig spennende, følte med konstant hele tiden. ANBEFALES! Når skoledagen var omme dro jeg med meg Marina hjem, og der satt vi å pratet sammen om det som har hendt i det siste, hun er en utrolig koselig jente som er verdt å bli kjent med, hun er også bifil så alle jenter der ute som har gått over på den andre siden, søk på Marina på www.Gaysir.no og kontakt henne. Etter å ha hvert hjemme hos meg dro vi ned til byen for å ta en kaffe, og der endte vi opp på Elsker som er en cafè bar/utested for “homofile”. Og der satt jeg den eneste hetrofile personen til stede og drakk kaffe, ble kjent med en som jobbet der som var utrolig hyggelig og stilig, og han fortalte om sitt liv som homofil utlending.

Etter en time å ha sittet der kom det inn to gutter(ganske kjekke) som begynte å prate til meg og Marina, de inviterte oss over på sitt bort og begynnte å snakke(hetro). Plutselig spratt det ut av han at han studerte for å bli prest og begynte å snakke om at gud elsket oss alle, ingen av oss 2 er noe kristende eller har en tro så det kom som et sjokk. Han gå oss kort om gud og b egynte å be for oss får at vi skulle få all lykke vi skulle ønske oss, det var hysterisk morsomt og vi koste oss! Det ble også en gratis mocca på meg, pluss i boken

Nå sitter jeg hjemme og hører på musikk og blogger, har gjort leksene jeg skal og takk for at du sendte dem over Live! Har lyst til å legge meg ned i sengen og bare lukke øynene, men skal blogge en del til før det hender, har ikke hatt så mye tid til å blogge og det er min feil at jeg ikke har fått prioritert tiden godt nok, skal skjerpes på det punket der. Takk Mari Sofie for headeren jeg fikk tilsendt på mail, den var utrolig stilig, men fikk dessverre ikke lastet den opp? Så kan du sendte den i et nytt format hadde det hvert herlig

Vi blogges kjære lesere, håper dere koser dere like mye som meg!

Isabel C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar