mandag

splash sa det og føttene mine var oppi bøtta


Nå er jeg så kald at jeg kjenner jeg blir frustrert, jeg kan ikke forklare med ord hvor mye jeg fordrar sporveiene, jeg kan med hånd på hjertet si jeg hater sporveiene. I dag som en vanelig skole dag stod jeg opp tidelig, fikset meg klar for skolen og vandrer ned mot bussen, jo der står jeg og venter i 3 minutter, 6 minutter, 16 minutter og 23 minutter helt til den stygge røde kassen på hjul kom trillende nedover veien med minst 100 mennesker inne i seg, så det var jo ikke selfølgelig sitte plasser og nesten ikke plass til en til. Der ble jeg dyttet rundt om kring og havnet oppå hver enkelt person og følte meg utrolig kul der jeg vaglet frem og tilbake. I dag var ca halvparten av skolen garantert borte fordi de ikke kom seg noen vei fordi de jævelige bussene, togene, tunnelbanene og trikkene ikke kunne bevege seg i 1 cm høy snø. Jeg føler meg så grotsek irritert at jeg vil skrike. Er det noen av dere som har en dårlig opplevelse med sporvesenet? I såfall meld dere ifra her.

Jeg føler med dere.


Isabel C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar