fredag

Fredag's dagen

God dag lesere, starten på dagen har hvert bra. Stod opp klokken 9.00 siden idag er det godefredag og da starter vi klokken 10.10(noe som er utrolig deilig på en fredag). Etter 2 timer norsk var det rett til gymen, har foresten fått vite av datamannen på skolen at jeg har fått virus på den bærbare dataen, så det er noe dritt.

I gymen hadde vi løping og jeg vrikket foten min etter 5 runder løping, gratulerer til meg! Foten min verker enda, men jeg satser på at smerten går bort til i morgen, siden da skal jeg jo til Nie sin bursdagsfest. Kom hjem klokken kvart over to og gikk rett inn på rommet mitt der jeg ser at jeg har fått en ny datamasking, mus, tastatur. skjerm og trådløst headset så jeg kan gå inn på do og fortsatt høre musikk. Tusen takk pappa, det var utrolig koseligt. Jeg og pappa er faktisk alene sammen denne helgen, og det er vel første gang vi er sammen alene på 3 år. Jeg savner å ha pappa for meg selv og ikke måtte dele han med noen, men ikke alltid kan man få viljen sin!

Jeg lagde middagen til meg og pappa i dag og som de fleste vet er jeg utrolig dårlig på det, men med litt hjelp av pappa lagde jeg den beste wocken på lenge og det inspirerte meg til å kanskje begynne på en thailandskokke skole? Mat er jo utrolig godt når man først kan det, slik som min far kan, men det har jeg ikke arvet fra han.
Tar meg en tur opp til butikken for å handle inn godis til i kveld med Ubah. Vi skal se film med pappa, hvilken film det vet vi ikke enda.

Isabel.

1 kommentar: