lørdag

jeg blir tom for ord når jeg ser ut

Jeg leser nyhetene på vg.no der jeg ser på fremsiden at der er en utrolig hete i Australia og at der er rundt ca 50 branner som pågår, men her i norge når du ser ut vinduet ser du bare snø over alt. Jeg som trodde snøen endelig skulle gi seg, men der tok jeg grådig feil. Jeg som hadde planer for i dag, den siste helgen før London turen, men i dette været nekter jeg å bevege meg utenfor døren, men får se om det gir seg. Hva foretrekker dere, vinter eller sommer?

Gratulerer Marie som har bursdag i dag, håper du får en herlig lørdagskveld!
Isabel C.

4 kommentarer:

  1. Det er helt utrolig med snø, til å med sporveiene har stoppet opp! :-(

    SvarSlett
  2. JEG HATER SNØ, når drar du til USA? Og kommer du fortsatt til å blogge da? Håper det :-) stå på !

    SvarSlett
  3. Anonym: Ja, det var en forfærdelig dag!

    SvarSlett
  4. Anonym: Jeg drar til USA i starten av August. Ja, jeg kommer til å blogge enda, beklager for at jeg ikke har blogget på en uke nå, men har hvert i Englang og hadde ikke tid til internett. Takk!

    SvarSlett