søndag

Hvor i verden er du kjære?

Dette innlegget skal skrives om hvordan drømme mannen min er i håp om at han leser dette her og kontakter meg fortest mulig.

Drømme mannen min skal være
- morsom, med en litt særpreget humor som vi kan le av hele tiden utenom å bli lei.
- klumsete er noe han skal være, glemmer av og til hvor han har lagdt ting hen og dummer seg litt ut av og til, det er jo bare sjarmerende!h
- han skal være omsorgsfull, bryr seg om andre og ikke for selvoptatt.
- snill og komme overens med veninndene mine
- litt selvopptatt, slik at han bryr seg om utsende sitt og ikke ser ut som en slask
- glad i å stelle seg, pleie seg
- høy, han skal være 178 - 195 cm.
- aktiv, like å holde seg i form. slik at han kan dra med seg meg
- smart, det er en nødvendighet. jeg skal ikke være sammen med en som ikke kan telle til 3 og som ikke har en fremtid foran seg
- kreativ, han skal komme med ideer om ting og ikke sitte å si "samma for meg, du bestemmer"
- romantisk, ikke for overdrevent, vi lever ikke i en film der alt skal gå i saktefilm, men litt romantisk skal han være.
- brun, han må ha farge og ikke være like hvit som snøen
- kresen, han skal ikke godta alt, han skal være kresen
- ha godre fremtidsplaner, jeg skal ha en mann som vet hva han vil og satser alt på det.
- eventyrlysten, vil oppleve verden og reise mye
- må ha vakkre øyne, må ha dype øyne som viser noe om han selv (brune,grønne,blå det er det samme)
- han må være seg selv, og trofast.
- fint hår, han burde ikke ha flisete hår eller fett, ekkelt.
- forståelses full, han fårstår og respekterer mine valg, og er der for meg.

Leser du denne teksten og alt passer, kontakt meg kjære deg

6 kommentarer:

  1. SLIK SKAL DRØMME MANNEN MIN OGSÅ VÆRE!
    Hva syntes du om MA's blogg?

    SvarSlett
  2. jei er smært, sjempe smært, jeg kontakte deg nå.

    SvarSlett
  3. Anonym: Marie Amanda har en søt og bra blogg!

    SvarSlett
  4. Passer fint til meg

    SvarSlett
  5. sorry, men lykke til med å være singel, ingen er så perfekt :P

    SvarSlett