tirsdag

"Gossip Girl?"

Ubah og jeg gikk inn på vg.no der vi leste en sjokkerende nyhetsartikkel som handler om en blogg som går under navnet "gossip girl" på blogg.no. Denne hemmelige bloggeren skriver ut om elevene på Lambertseterskole sitt liv, og sprer rykter om de fleste slik som hvordan noen såkalte elever har sex på handikaptoalettet. Det er blitt en så alvorlig sak at Kypros har blitt blandet inn av politiet, og de er bestemt på at den spesefike bloggeren skal bli tatt inn til varetekt. Jeg personlig tror at dette er en jente som føler seg så utrolig kul som kan gjemme seg bak en skjerm og skrive alt dritt hun føler for, hva mener dere? Gutt eller Jente?

Som de fleste vet har blogging blitt utrolig populært og en god del av ungdommen har startet sin egen blogg der de skriver om sitt liv, jeg er jo en av de. Blogg er blitt en del av meg, jeg elsker å blogge og skrive om det som kommer forbi meg i hodet, men at noen kan missbruke blogging på den måten er horrivel.
Hvis noen av dere har en aning om hvem denne personen er legg igjen en komentar eller send en melding om det.

Mvh Isabel

5 kommentarer:

  1. Ikke feil når Kypros blir blandet inn!

    SvarSlett
  2. OMG har Kypros blitt blandet inn? Skitt, ingen vet tilbake!

    SvarSlett
  3. SINNSYKE Andrè Solvang: Ja! Vi jenter som er flinke på å syke ned andre

    SvarSlett
  4. Anonym: Ja! De har blitt blandet inn, og den bloggeren ligger ikke noe godt ann for å si det slik, noen som vet om personen er blitt tatt?

    SvarSlett