lørdag

Ett kjapt innlegg

Nå sitter jeg på rommet mitt å prøver å finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, har kommet fram til noen forslag. Ett par høye svarte pumps og en hvit liten kjole(Men det er så kaldt ute), eller en litt lengre rød kjole fra pepe jeans og ett par høye brune pumps. Har ikke bestemt meg, men jeg finner det vel fort ut. Mamma har ikke kommet hjem enda så jeg venter på at hun skal komme hjem, jo fortest mulig får jeg dratt å hentet Ubah og rett til Jenny. Planene for idag er å dra på bursdagsfetsen til Osman, håper det bli velykket!

Har hvert hjemme og tatt ansikt maske og dusjet og stelt meg ordentlig, og selfølgelig ryddet rommet og vasket hele leiligheten. Det var ikke akkurat noe gøy! Men det er en plikt. Har også fått en regning på 29 000 kr for USA turen og når den er betalt er litt over halv parten i boks. Klarer nesten ikke vente med å dra. Hva skal dere i kveld?

Vi blogges, Isabel Christina

9 kommentarer:

  1. Jeg så deg igår! Du var så pen på festen <3 synd den ble kaos dritt! Igår var jeg på festen på rommen så dro jeg og ett par andre opp til romsås. Hva med deg? Ble dere igjen på den andre festen? :D

    SvarSlett
  2. Du blir herved utfordret av meg! Haha, jeg fikk den jeg og, og mitt innlegg kommer i morgen.

    - Gå til Mine Bilder/mapper
    - Velg den 6. mappen
    - Finn det 6. bildet
    - Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
    - Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen.

    SvarSlett
  3. hei. jeg bare lurte på om du reiser med exploruis.no til usa? var det vanskelig å bli tatt opp, altså må du ha veldig gode karakterer osv? og får du og dine venner gå på samme skole? litt mye spm, men vurderer å melde meg på selv skjønner du :)

    SvarSlett
  4. Anonym: Tusen takk, hyggelig om du skriver navnet ditt. Vi dro rett hjem igjen, var så slitene, hehe

    SvarSlett
  5. Hege: Hei! Nei, jeg reiser med Education First(såkalte EF). Det er fortsatt en god del ledige plasser sist jeg snakket med dem. Hvor høyt snittet blir for å få plass kommer ann på etterspørselen, jo flere som søker jo høyere snitt. Men nå så er det en plikt å ha over 3 i snitt og ingen 2'ere på kortet. Nei, jeg og mine venner havner ikke på samme skole, det kan hende, men da skal man ha utrolig flaks(Vi får ikke velge skole, den skolen vi begynner på er den skolen som er nærmest den familien vi havner hos). Det er greit med spørsmål, bare spør om mer hvis det er noe du lurer på. Du burde vurdere å søke på høyt nivå mener da jeg, etter det mine venner har fortsalt av de som har reist til utlandet for å studere har de ikke angret et sekund og de kommer hjem med utrolige historier og meget med kunskap!

    SvarSlett
  6. ok, men har hørt at man ikke får komme med om man har tatovering og piercing. er det sant?

    SvarSlett
  7. Hege:For noe tull! Jeg har piercing selv og skal ta en tattovering om ikke så altfor lenge, så det der er bare vas. Siden du tenker på det, så vil vel det si at du har det ? :-) I så fall, så skal ikke det være ett problem!

    SvarSlett
  8. ja, jeg har bare en liten en :) takk for svar

    SvarSlett
  9. Hege: Det skal ikke være noe problem :-) Ikke noe å takke for

    SvarSlett