torsdag

TIL ALLE DER UTE SOM LIKER Å SKRIVE DRITT

Dette innelegget er til alle der ute som liker å skrive dritt til andre bloggere, greit at dere missliker den personen eller ikke liker det den personen skriver om. Men dere trenger ikke krenke personen på nettet ved å skrive stygge ting om personen. Det er utrolig teit, har man noe man kunne sagt kan man si det til personen istedet for å måtte skrive det på nettet under "anonym". Når man er anonym og ingen vet hvem man er, er det lettere og skrive masse dritt og leke med ting man har hørt. Iste leste jeg der en hadde skrevet at det var exen min Christoffer som skrev masse tull om meg at han hadde hatt sex med Martine og at det var pga meg. Da begynte jeg å le, har snakket emd Christoffer flere ganger og vi snakker sammen ofte og dette er tull. Skal man gå rundt å si at man har hatt sex med noen bare for å tro at det ødelegger mer? Tullball.

Dere haters som missliker de som bloggerr å faktisk forteller om hverdagen og om livet sitt, dere gjør bloggere mer kjente! Stå på, de aller beste har mange mot seg ;-*

Vi blogges, Isabel Christina

6 kommentarer:

  1. Drittslengere er TRAGISKE! De er bare sjalue på deg :-)

    SvarSlett
  2. <3 keep up, ikke ta deg nær av hva andre sier

    SvarSlett
  3. Fordi folk slenger dritt har vel ingenting med at man er sjalu vel? :-) Jeg er ikke sjalu på deg, men jeg må da likevel få si meningen min, om du tar det som drittslenging så, ok :-)

    SvarSlett
  4. Du camilla . Du MÅ jo være sjalu, hvorfor skulle du ellers slenge dritt? Har du så jævelig mye å si eller i mot christina sa dra til hellvette ut av bloggen hennes. Jeg digger bloggen hennes OG henne . Hun er et fantastisk menneske som alltid er der for deg ! Så er du så tøff i trynet så si det ansikt til ansikt da vel ;o

    Loveu isabel <3

    SvarSlett