fredag

kul dame

Nettopp nå leste jeg rundt om på nettet, også kom jeg over en spennende artikkel om Kate Perry(hot n cold) der noen hadde spørt henne hva hennes mål for 2009 var. Da svarte hun at hennes mål var å ikke ha sex eller kysse en gutt helt frem til neste år, den eneste hun kunne kysse var hunden sin. Når jeg leste dette tenkte jeg over hvor kreativ hun var med løftet sitt, jeg hadde som de flerste andre et løfte om å få bedre karakterer, begynne å trene, skaffe meg jobb. Men etter å ha lest dette vet jeg sånn ca hva mitt neste løfte blir, men det innrømmer jeg ikke før til jul. Hadde noen av dere ett unikt mål oven for dere selv?

Vi blogges, Isabel Christina

7 kommentarer:

  1. Du er så søt! :D

    SvarSlett
  2. jeg digger kate perry ! hot n cold er så kul og stilen hennes er råå
    kan du skrive mer celeberty news ? det er ingen blogger som skriver om det så det hadde hvert kult om du gjorde det
    fortsett med bloggen din pena <3

    SvarSlett
  3. FRESH BLOGG !
    liker den, skal lese her hver dag fremm over

    SvarSlett
  4. mari: ja, kate pøerry er utrolig kul, ja. kan godt fortsette med det
    skal fortsette med bloggen, tusen takk :-)

    SvarSlett
  5. anonym: tusen takk, bra du liker den, det er koselig å høre ! :D

    SvarSlett
  6. Kate perry har kul Stil ! liker måten hun synger på<3

    SvarSlett