fredag

fredagskvelden

ligger i sengen min nå og blogger litt, mens tv'en går i bakgrunnen, hotell cæsar gikk. det er det værste programmet jeg vet om, at noen en gang kan like det lurer jeg på,alle har jo hatt noe med alle å gjøre?
er fortsatt sliten i kroppen og begynner å bli stiv, nå skulle alban ha hvert her så han kunne ha masert meg, eller kevin som er "gjøraltmuliggutt", han er bra å ha i tilfeller der man ikke orker noe selv eller trenger litt masasje. men i bunn er kevin herlig !

kvelden min i dag blir rolig, pappa kom inn på rommet og gå men penger til "godteri", som vil bli røyk, tokk en pakke snus av han i ste siden var så nikitin gal, så sitter med en prell i munn, men tar den ut straks, den begynner snart å renne ! æsj
det er på tide at jeg slutter med det griseriet, røyk og snus er noe dritt for helsen! og det burde aldri ha blitt oppfunnet, nå har jeg røyket i over 1,3 år og burde slutte, fortsetter jeg slik kommer jeg til å ende opp med kols før jeg er 20.
skal snart gå bort til ubah for å dra henne med bort til meg, orker ikke være alene, orker ikke ut men blir for kjedelig å være alene med familien min i hele kveld, dessuten går jeg ikke overens med min stemor. så stemningen er helt foferdelig, kan kjenne vibbene fra stuen og inn hit

anes har bursdag idag og fyller 17. så gratulerer med dagen anes, håper du koser deg kjempe masse og får det du ønsker deg. har kjent anes en god stund og har mange minner med han, husker han kom til meg klokken 2 på natten fordi jeg var alene og jeg måtte gå helt ned til storo alene på natten for å hente han, det var skummelt det. men koselig :-D også glemmer jeg jo ikke anes fra bjerkeklubben, den tiden vi var der. uf, er flaut å tenke på, men vi har alle hatt våre perioder !

men nå skal jeg i butikken og kjøpe "godteri" og hente ubah.

Vi blogges, Isabel Christina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar