fredag

jeg savner deg noe for jævelig

Joel Gurrerio, du er den nydeligste gutten jeg har kjent. Du hadde humor, sjarm, personlighet, og ikke glem det nydelige smilet ditt. Har kjent deg i evigheter og skulle ønske ting var anderledes, skulle ønske du aldri ble borte fra meg og at du fortsatt var i live og kunne ringe meg og snakke sammen om alt som har skjedd i det siste, men det kommer jeg aldri til å få muligheten til, aldri mer noen sinne høre stemmen din og kunne ta på deg og se deg rett inn i øynene. Jeg hadde så mange fine bilder og meldinger fra deg, men de meste er borte for tenkte ikke på det at nå får jeg aldri ta mer bilder av joel eller disse meldingene kommer jeg aldri til å få igjen, de minste ting med deg savner jeg. jeg savner at du alltid var så gretten på skoledagene om morgen, at du tok meg med ut på dansefest og lærte meg hvordan jeg skulle danse kizomba.

Joel, du var så flink i så mye. Du hadde så store drømmer om livet ditt og alt sammen hadde du muligheten til. Fotballen var din store drøm, og du skulle bli en fotball stjerne, du hadde jo fått kontrakt med sporting, hvorfor skjedde det? alt var i boks
Planene om livet ditt, planene vi hadde sammen om det fine huset huset ved stranden der vi skulle dø gamle og grå sammen mens vi så på solnedgangen. Planen om å vise at du var bedre enn alle andre stjernen og at du skulle gjøre noe godt ut av deg selv
Hva skjer med alt dette nå? jeg skal fortsatt fulføre planen om huset ved stranden, og du skal alltid være med meg

Jeg savner deg så mye at jeg ikke kan forestille meg at du er borte fra meg, og det som sårer meg er at jeg ikke får ta en tur på gravplassen for å si farvell, jeg er lei for det
Du betyr mye for meg, og skal alltid være med meg uansett hva som skjer !

For de som lurer på hva soms skjedde med joel så døde han i en bilulykke der han satt i baksete i midden uten bilbelte, og alle som satt inkludert han som kjørte var fulle, de var på vei hjem fra et diskotek i algarve og skulle hjem. Helt til de møtte på en motgående bil, Joel var den eneste som døde i ulykken, 2 havnet på sykehuset og de 2 siste kom fra ulykken uten en eneste skade. Joel døde den 27.12.08 bare 17 år gammel. Han skulle ha fylt 18 år den 03.02.09 om noen få uker

savner deg, du vil alltid være i mitt hjerte

Vi blogges, Isabel Christina


1 kommentar:

  1. jeg kondolerer så mye, denne bloggen var bra! du har skrivd mye bra innlegg på bare 2 dager
    stå på:-D gleder meg til å fortsette å lese bloggen din

    cathrine

    SvarSlett