mandag

OlaPaulola



Dagen idag hadde en tøff start,Ubah og jeg forsov oss litt siden vi satt oppe til klokken 3 i natt og pratet. Kom litt forsinket til skolen der Lilo hadde farget håret og klipt det, det var anderledes men fint. Jeg var kvalm og dårlig mesteparten av dagen, og de ble en del følelser tatt opp med exen, men det gikk helt greit til slutt. Når skolen var ferdig dro Jenny,Jasmin og meg ned mot OlaPaulola, men så fikk jeg beskjed av C at jeg skulle møte han før han dro hjem, så vi satte oss ned og snakket sammen i 20 min helt til jeg føllte han til bilen til moren hans. Etter det dro jeg tilbake til cafèen og var med Jasmin og en kompis av henne. Til slutt endte Jenny opp med oss etter å ha hvert med kjæresten Orwah.

På cafèen snakket jeg og Thomas om kjærligheten(han som jobber der), vi snakket om hva vi egentlig leter etter i en person, og hva gutter og jenter vil ha i en kjæreste. Vi kom ikke frem til noe, vi vet ikke hva vi vil ha, men det er jo derfor vi alltid havner opp med feil mennesker.

Etter ett par kaffer bestemte jeg og Jasmin oss for å lage en videodagbok, vi startet å filme og det kom lyd på kameraet, men når jeg lastet det over på dataen kom det ikke noe lyd, vet noen av dere grunnen?

Jeg skal laste opp videon her og se om det da kommer lyd, hvis ikke lager jeg en ny film.
Sebastian var foresten på jobb møte idag, og han fikk jobben! + At han sto modell idag og fikk farget håret og alt stylet, skal legge ut ett bilde av han når jeg møter han i morgen.
Håper dere har hatt en fin dag alle sammen.

Vi blogges, Isabel Christina



4 kommentarer:

  1. Nydelig du er Isabel :-) du er helig som ser ut som du gjør, fortsett med en super blogg!

    SvarSlett
  2. Hva er det du pleier å drikke på den Cafèen og og hvor ligger den?

    SvarSlett
  3. Anonym: Tusen takk! Koselig å høre. Skal fortsette, skriv namn er dere snill

    SvarSlett