fredag

LES DETTE

Igår kveld satt jeg og min kusine og pratet om "The Seacret", noen som har hørt om den? Hvis ikke er det en bok og film der velykkede mennesker forteller hemmeligheten på hvordan få alt og lykkes med livet. Det er en utrolig spennende film(Jeg har bare sett den og ikke boken) som er utrolig lærerikt. Jeg gjorde som filmen sa og sett deg ett utrolig høyt ønske og tenk på det hele tiden, mitt ønske var å få 15 000 kroner innen 1 uke og en ny jakke til 6500. Etter en uke fikk jeg 23 000 kroner og jakken jeg ville ha! Etter det tror jeg på at alle mennesker har en aura og tror man sterkt nok på en ting eller en hendelse skjer det når man minst forventer det. Har dere lesere noen gang opplevd at man ser seg i speilet om morgenen og man sier til seg selv "I dag ser jeg virkelig ut som en dass og alt kommer til å gå til helvette" og det faktisk hender, man kan gå midt i gaten å føle at man får stygge blikk og få høre "Idag så du trøtt ut, har du ikke sovet?" eller får tilbake en prøve, krangler med noen. Rett å slett at alt gå dårlig, grunnen til det er innstilling man har, har man en dårlig innstilling sender kroppen ut signaler på det og gir deg det man ber om.
Våkner man med en god innstilling og sier at dagen idag skal bli bra, legger man fort merke til at man får posetive tilbakemeldinger og god oppmerksomhet! Jeg merker i min sak stor forskjell, men det finnes jo untakk.

Jeg har nå bestemt meg for å ikke dømme mennesker eller noe som helst, det blir vanskelig. Alle dømmer andre ubevist, og det er hardt og ikke en gang tenke negativt når man tenker over det. Men jeg skal gjøre mitt beste og tenke posetivt om alle, jeg vet selv at jeg har lett for å dømme andre for de minste ting. "Hva er det hun har på seg?", "Gjorde hun det, æsj. Hun er ekkel" slike ting kan alle si, og det er dømming av andre. Jeg er instilt på å slutte med det og håper andre også prøver det. Man kommer til å få det bedre med seg selv!

I går tenkte jeg på at det er tøft å sklille seg ut og at de som gjør de er utrolig kule! Å være som andre kan ikke være så tøft som vi skal ha det til? Jeg skal nå vise bedre hvem jeg er og hva som skjer. Bare spør om noe hvis det er noe dere lurer på

Vi blogges, og håper dere får en flott fredags aften! Isabel Christina

11 kommentarer:

  1. slutt å jug a dritt kjering stjal sikkert jakka

    SvarSlett
  2. Nei kjære deg, har aldri tatt noe i hele mitt liv pusekatt ;*
    Den jakken kjøpte jeg selv med mine penger sammen med Christoffer, kjøpte vår samtidig.
    Har penger så slipper så stjele som mange andre!

    Glad i deg også snuppelupp <3

    SvarSlett
  3. Hvor lite har du anonym, sånn særiøst? At du bruker til på å slenge dritt er lavt nok i seg selv, men når man da begynner å si at noen har stjælet er du kjukk i hodet. Du leser gjennom innlegget hennes og det viser jo bare at faktisk bryr deg om denne jenta som skriver. Jeg kan forestille meg at du er fast leser også, at du går innom her enten flere ganger daglig eller har hvert her inne før fordi du egenelig skulle ønske at du viste alt sammen om denne enkelte personen.
    Men du har så lite liv at du må slenge dritt! Jeg syntes virkelig synd på deg, håper du skjønner at du har lite liv og at den som er dritt kjerring må nok være deg ;-)

    Slike som deg som skriver dritt kan lage seg deres egen blogg å se hvor mange posetive komentarer man får, hvis du allerede hadde en kan ikke den ha blitt besøkt av så mange andre enn deg selv og de "3" andre vennene dine.

    Måtte få det ut, men en ting isabel. Når man har en blogg får man drittkomentarer hele tiden av folk som kjeder seg, det må du bare lære å leve med. Men husk at de bare er interesert og ikke ta deg nær av det.

    MARIE

    SvarSlett
  4. Jeg var med Isabel på skolen etter at hun og Chris hadde kjøpt jakken sin, og jeg så kviteringene ;-)! IDIOT AV EN DUST DU ER ANONYM

    SvarSlett
  5. JEG LER TIL DØDE HVORDAN NOEN KAN VÆRE SÅ PATETISK Å SI NOE SLIKT NOE? Isabel har mer enn det de fleste kan få, hvis noen har sett faren hennes skjønner dere hva jeg mener....
    å stjele? DET ER DET LAVESTE NOEN KAN SI ;-)

    SvarSlett
  6. Biss er søt, det er ikke du anonym!

    SvarSlett
  7. var med i butikken når Isabel og Chris kjøpte jakka, så nei hun stjal den ikke!
    ditt mega-kjøtthue, anomym:P

    <3Live<3

    SvarSlett
  8. DRITTSLENGERE ER SÅ NERDER !!!! SKAFF DERE LIV SØREN BLIR SÅ IRRITERT
    Og Isabl fikk alt det der, når hun fikk 23 000 kroner kjøpte hun seg jakken hun ville ha, alle viste at hun hadde fått så mye penger ;-D SÅ IKKE DRIT DEG UT ANONYM!!! HAHAHAA

    SvarSlett
  9. Jeg gjorde som filmen sa og sett deg ett utrolig høyt ønske og tenk på det hele tiden, mitt ønske var å få 15 000 kroner innen 1 uke og en ny jakke til 6500. Etter en uke fikk jeg 23 000 kroner og jakken jeg ville ha!

    hahaha, så bullshit

    SvarSlett
  10. Det er faktisk sant frøken, men du får tro hva du vil ! ;* Ingen tvinger deg til å tro noe i hele verden. :-) STÅ PÅ MED EN GOD INSTILLING UNGE FRØKEN SÅ FÅR DU DET DU VIL HA SELV SØTE DEG CAMILLA <3

    SvarSlett
  11. Nå er vel 23.000 kroner et noe høyt tall for en gjennomsnittsungdom på 16 år, så jeg ville ikke tro alt for mye på at alle har den muligheten dessverre.

    SvarSlett