torsdag

jomfrubloggen

God morgen alle blogg lesere. Nå har jeg startet min egen blogg fordi ubah og min ble stengt ned. Grunnen til at jeg startet å blogge er fordi det er noe som er gøy å jeg trives med, når man blogger har man muligheten til å skrive om seg selv og om det som skjer, følelser og interesser. Håper dere kommer til å trives med det jeg skriver, kommer til å oppdatere minst en gang daglig.

I min blogg kommer jeg til å skrive om det jeg driver med og har gjort, mine opplevelser, følelser (både gleder og tårer) og ikke minst USA turen jeg skal på, fordi jeg skal nemmelig dra til Statene og bo der i ett år hos en vertsfamilie, jeg drar ned dit med 4 veninnder i klassen, Ubah, Live og Atheena. Dette er noe jeg har drømt om lenge og endelig skal drømmen min bli sann! For at denne drømmen skulle skje meg måtte jeg igjennom mange tårer og sorg, men til slutt var det verdt det. Men nå får dere kose dere, legg igjenn en beskjed om det er noe, kan godt gi respons og tips hvis dere føler for det.

Kan kontaktes på mail: christinaisabel@live.no, det er ikke min msn eller hotmail adresse som jeg bruker til vanelig
Besøk gjærne Ubah sin blogg : www.Miss-Sparks.blogspot.com

Vi blogges, Isabel Christina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar