lørdag

jonas

ULIKHETER
De to var aldri samme, den ene kald som is, den andre varm som en flamme
Man forsto aldri hva som holdt dem tett, var det den enes sult da den andre var mett?
De var så ulike, på alle måter. tonedøv var den ene da den andre spilte låter
Men deres vennskap var sterkt og hardt som stål, deres vennskap brant gjennom som et brennende bål
Dor de støttet hverandre, da den ene måtte vike, utrolig forskjellig, men fortsatt så like.

dette er ett dikt som jonas skrev i timen sin på kort tid, iallefall det han sier, siden han er så utrolig koselig fortjener han en plass på denne bloggen + at han maser om det, men det er bare koselig.
siden jeg skriver om deg nå jonas, forventer jeg av deg at du titter minst flere ganger daglig innom bloggen min, just so i know

du er en utrolig søt og koselig person, og lett å snakke med. du er også veldig kreativ og flink til å skrive for deg, du har skrivd en utrolig fin sangtekst som du har sendt til meg for rundt 1 år siden, men jeg har ny data. så den er borte. men diktet som du sendte nå la jeg ut
hadde noen av dere klart å lage ett dikt? ikke jeg iallefall, når det gjelder slikt er jeg dårlig
MEN DIKTET ER FINT, IKKE SANT?
er det noen andre her som er flinke til å lage dikt? legg igjen ett forsøk, det hadde hvert moromt og gøy å lese

2 kommentarer:

  1. hvem jonas er det? du virker søt

    SvarSlett
  2. Wo.. Kommentar og greier. Jeg er vel bare en helt vanlig Jonas, tror jeg. Søtt skrevet om meg da =D

    SvarSlett