tirsdag

Dere gjør meg glad

Nå sitter jeg på skolen i auditroiumet og ser på ett foredrag som jeg ikke vet hva handler om, grunnen er at jeg har sovet gjennom hele, døgn ryttmen min er snudd helt opp ned, og de siste nettene har jeg sovet maks 4 timer hver dag om natten. Men det var ikke derfor jeg skulle blogge nå! Grunnen er dere lesere, jeg er så takkmemmlig for så god respons og at dere komenterer og liker å lese bloggen min.

Dette gjør at jeg velger å fortsette med bloggen min og begynne å blogge mer! Har lagd en videoblogg som ikke ble så bra, men husk at det var første gang, kommer en til i dag og slik skal jeg forsette så ofte som mulig. Dere lesere gjør min dag herlig, hver dag når jeg logger inn å ser så mange søte komentarer blir jeg glad og føler at jeg blir fornøyd med meg selv. Dere får meg til å smile å le, håper dere er fornøyd!
Skal ut å ha friminutt nå og ta men en røyk og mest sannsynelig en kaffe før neste forelesning med klassen. Ha en fin morgen enda, så snakkes vi senere!

Vi blogges, isabel Christina

5 kommentarer:

  1. Så kul blogg du har her
    er fast leser jeg : D

    SvarSlett
  2. Aaron: Tusen takk! Jeg er fast leser av bloggen din og Aaron! ;-D

    SvarSlett
  3. Ikke verst denne bloggen nei:)

    SvarSlett
  4. Tøff blogg du har! Bra du står imot de som slenger dritt, gleder meg til å se litt mer bilder ute ;*

    SvarSlett