torsdag

herlig kveld

Idag har jeg ikke hvert på skolen, siden jeg er helt utmattet og trengte å få litt ro med de jeg er glad i. Så det betyr at Ubah, Idil og jeg dro selvfølgelig ned til foxx for å ta oss en kaffe og blogge litt. Der satte vi oss ned og pratet om det nye og hadde det kjempe koselig. De søstrene er herlige, ta og les om Ubah sitt liv på : http://www.ubahsparks.blogspot.com/
Etter en god latte stund dro vi hjem til de og var der helt til jeg fikk en telefon fra kusinen min Suzanna som jeg ikke har sett på evigheter(Hun bor i Chicago), hadde glemt at jeg hadde planer om å møte henne å ta en latte på Jacob All på majorstuen. Så jeg fortet meg å fikse meg,(Må jo se bra ut når jeg først skal møte henne) når jeg var feridg dro jeg rett ned til byen.
Hun er så vakker, utrolig til en utsråling hun har. Suzanne er 27 og ser ut som en 19 åring. Ufattelig at hun klarer det.
Vi satte oss ned, jeg bestiltte en latte og hun en vanelig kaffe. Vi pratet om USA, kjærlighet, familie, praktisk talt snakket vi om alt det går ann å snakke om. Tilåmed om hvilket prevensjons middel vi bruker? Utrolig hvordan man kommer inn på slike emner. Suzanne har bra humor å vi går helt perfekt overens. Etter å ha drukket opp latten bestilte vi litt mer å få i oss, for denne samtalen kom aldri til å slutte tenkte begge to. Det ble en Chai latte på meg og vaneilg grøn te på henne. En chai latte annbefales!

Skulle egentlig møte Christoffer klokken kvart over 7, men han kunne ikke. Han måtte gjøre lekser, men ser han i morgen tidelig, så like greit. Det betydde bare mere tid med kusinen min. Når vi var ferdige tok jeg bussen hjem, og satte meg ned for å blogge. Helt til en veldig søt jente kommer på msn og forteller at hun er fast leser av bloggen min, koselig å høre Madeleine! Setter pris på å høre slikt. Håper du lager en egen blogg snart

Nå sitter jeg her å blogger å tenker på hvor fornøyd jeg er med dagen! Gleder meg til jeg skal på Thai middag med kusinen min neste uke! Det er så godt
Sitter foresten å lytter på Evolver av John Legend, og den anbefales på sterkt nivå!
Ha fortsatt en herlig kveld, nå skal jeg i dusjen så kommer jeg nok tilbake for å blogge!
Takk for alle de søte komentarene, og dritt slengingen ;*


Vi blogges, Isabel Christina

3 kommentarer:

  1. Hva er Chai Latte? Liker bloggen din, den er spennende. Fortsett å skriv
    -mona

    SvarSlett
  2. Hvor i Chicago er det kusinen din bor? Og vet du hvor i USA du har kommet nå ? Har så lyst til å dra dit og bo der i USA, så hadd ehvert kult om du sa hvor du drar.

    Hvor mye må du også betale og er det noe ekstra pakkning til?
    Bra blogg!

    SvarSlett
  3. Tok du noen bilder den kvelden? :-D isåfall legg deg ut <3

    SvarSlett