lørdag

god morgen lesere

God morgen norge, nå har jeg nettopp spist en deilig frokost med laks, sunt og godt! pappa kom inn å vekte meg klokken 11.00 uten å vite at jeg satt oppe til klokken 03.24 i går natt å blogget
så etter 4 ganger å komme inn å ut å minne meg på "nå er det frokost jenta mi", lytter jeg faktisk til å reiser meg opp å går mot kjøkkenbordet i pysj. maten var herlig, pappa er utrolig flink til å lage mat, det er alltid han som står for matlagingen på kjøkkenet her

nå ligger jeg i sengen min og har skrudd på tv'en, jeg tenker på hva jeg skal idag, har sendt en melding til lilo og sakt at vi skal ta en tur ned til byen på olapaulola, er kaffe syk. gleder meg til å komme meg ut. var hjemme i hele går for å tilfredstille pappa, har hvert mye ute når jeg er her og kommer aldri hjem når jeg skal. pappa ga meg penger og ubah og jeg gikk opp til butikken for å handle inn. det var kjempe koselig

dagens bursdagsbarn er FATHIA, altså moren til ubah. hun fyller 40 år og er en herlig mamma. hun er som mamma 2 for meg og kommer nok alltid til å være det. kos deg kjempe mye å få den beste dagen du har lyst på !

nå skal jeg titte på nettet å se om jeg finner noe spennende som ingen har fått med seg enda

Vi blogges, Isabel Christina

3 kommentarer:

  1. God morgen til deg også pena <3
    kan du putte ut musikk liste?

    SvarSlett
  2. Anonym: Takk takk. Ja, kan godt fikse det :-)

    SvarSlett
  3. Flott blogg ! Skal fortsette å lese den :D

    SvarSlett