søndag

SØNDAG


Jeg har hatt en veldig søt dag idag, våknet opp til en melding av Sebastian der det stod at han var på vei hjem til meg så best at jeg var våken. Jeg stresset meg opp til å rette håret og ta på litt sminke så jeg så helt grei ut til han kom. Vi dro ned til byen og satte oss ned på Ola Paulola som er mitt stamsted(er der hver dag), Sebastian viste de nye tattoveringene sine, og de var søte, han har lovet meg at han skal ta inn isabel over hjertet sitt. Så håper han holder det!

Etter å ha sittet der å diskutert at han ikke får dra ned å bli soldat tenkte vi at vi kunne bevege litt på føttene våre så vi tok en tur nedover akerbrygge, vi satte oss ned på en benk rett ved vannet, men på den andre siden av bruen der ingen går og pratet i en time. Jeg frøs og som den gentelmannen han er får jeg jakken hans over meg. Takk for den!
Vi ble lei av å sitte der så vi gikk inn på den Irske puben The Fairy Man, der satt vi og drakk kaffe og spilte scrabble(ja, de hadde det der). Vi hadde det kjempe koselig sammen.

Jeg og Sebastian har kjent hverandre i 3 år, og vi møttes for første gang den 18. Februar, altså natt den 18. Den første gangen jeg og han møttes var når Ubah og jeg dro hjem til han midt på natten klokken 3 fordi vi ville ut. Og nei, han var ikke en random fyr vi ble med hjem, hadde snakket med han lenge og han var en god venn av min da værende bestevenn Felix.

Den kvelden har mange gode minne og vi blir aldri lei hverandre, alltid venner du og meg Sebastian!
Idag har hvert den beste dagen jeg har hatt på lenge, takk for at du er den du er Sebastian og at du lyser opp dagen min.

Vi blogges, Isabel Christina

12 kommentarer:

  1. Er Sebastian kjæresten din? Og hvis ikke hvem holder du på med?

    SvarSlett
  2. ja høres bra ut:D du fortjente en bra dag, etter alt tullet
    - Live

    SvarSlett
  3. du er så sykt pen! elsker ansiktet ditt, broren min sa du lignet på eva mendez :P ta det posetivt!!

    men jeg har ett par spørsmål jeg lurte på, hvilken skole er du på? når har du bursdag, hvor er du fra ? og hvilket firma skal du reose med ?

    kine <3

    SvarSlett
  4. Anonymn: Sebastian er ikke kjæresten min, men en utrolig god venn. Holder ikke på med noen for øyeblikket.

    SvarSlett
  5. Kine: Hjertelig takk, så herlig du er! Jeg går på Akademiet VGS, har bursdag 10. Juli. Er halvt Portugiser og halvt Norsk, jeg skal reise med EF

    SvarSlett
  6. ikke noe å takke for peneste <3<3 har lyst til å reise selv, hvor skal du? vet du det?

    elsker bloggen din, men kan du lage sminke video der du viser hvordan du sminker deg, og legg ut bilder av deg selv :-D så kan vi som leser få se hvordan du ser ut hver dag.

    og bruker du i.d pudder?

    kine <3

    SvarSlett
  7. du og sebastian hadde passet fint som kjærester

    SvarSlett
  8. Jeg hørte rykter om at du holdt på med Alban jeg ? :s trodde dere var sammen og sånt :P

    SvarSlett
  9. Kine: Jeg skal til vestkysten, alt jeg vet. Kan se om jeg kan lage en sminke video, men blir det noe av så kommer ikke det før om ett par dager. Nei, jeg bruker ikke I.D pudder nå, gjorde det en liten periode pga eksen min brukte det(Gutt). Men det var ikke noe for meg
    Bra du liker bloggen, koselig med slike komentarer

    SvarSlett
  10. Ehh: Nei, jeg har ikke holdt på med Alban, da må du ha hørt av en feil kilde dessverre. Hvis du hadde følt med hadde du sett at Alban er sammen med en jente som heter Rina.

    SvarSlett