fredag

sliten, trøtt, sulten og frustrert

God ettermiddag alle sammen! nå ligger jeg hjemme i sengen min og blogger mens tv'en ruller i bakgrunnen. er utrolig sliten og frustret tilåmed sulten og jeg er alene hjemme og ingen lager middag til meg, lurer på når de kommer hjem fra jobb, hadde hevrt litt koselig med selvskap
jeg forsov meg idag, skulle stått opp 7 men isteden for våknet jeg av at det ringte på døren og klokken var 9.37 og det var ubah "kommer du ut eller, vi skal dra nå. dårligtid!". der står jeg, ikke fikset meg, nettopp stått opp og må ut. jeg ker på meg noe fort og bare løper ned. jeg måtte sminke meg på bussen, t-banen og trikken, til sammen fikk jeg bare sminket meg i 10 min. men resultatet ble greit TRØTT

vi kommer på skolen tidsnok og skal ha en stavekonkuranse på itslearning. det gikk hlt fint, fikk 46 % riktig, så det blir ikke noen ipod på meg, etter det var det rett til gymmen og der skulle vi spille basket, men så glemsk som jeg e glemte jeg å ta med shorts til gymmen så øyvind skaffet meg en, han har litt av en kropp til å være lærer, ts

gymmen begynte og jeg fikk hjelp av michael for å lære meg hvordan spille basket, det var artig! han er flink
i slutten av timen skulle vi spille kamp, laget som jeg var på vant, men det var gøy helt til vi var ferdig spilt jeg begynte å se svart og ble svimmen og dina ble utrolig dårlig! kanskje det har noe med at jeg ikke hadde spist og at dina hadde presset seg for mye? har gått rundt å lever cv og søknad, så nå skal det bli jobb på meg!
takk for tipset jeg fikk anita :-)

Vi blogges, Isabel Christina

1 kommentar:

  1. de trenger jobb på kiwi og i sandvika :-D
    så søker du etter jobb burde du ta en titt opp dit<3
    du er utrolig pen, liker måten du skriver på

    SvarSlett