torsdag

gratulerer med dagen

siden jeg nettopp har laget min egen blogg, får jeg begynne å skrive om dagen idag. dagen idag startet klokken 00.00 da christoffer ringte meg og vi snakket sammen i en halv time om ett privat emne. jeg sa gratulerer med dagen til han og som en selfølge var jeg den første som sa det, da følte meg meg tøff. etter å ha snakket med han la jeg med ned til å sove mens jeg hørte på min flotte besteveninnde snorke som en okse, ubah må virkelig slutte å snorke men det er utrolig søtt! skal foresten flytte inn med ubah når vi kommer tilbake i tredjeklasse fra usa. så vi må snart begynne å lete etter leiligheter, og hun må gjøre noe med snorke problemet, jeg trenger søvnen min for å være i godt humør, ellers går jeg rundt gretten hele dagen og smeller med munnen, og det er ikke noe særlig koselig og gøy!

jeg og ubah sov litt mye så vi forsinket oss med 10 minutter, men vi hadde engelsk blokkdag så det gikk fint, vi startet med 2 timer oppe i 6 etasje i auditoriumet. der måtte vi høre på lærerene holde ett foredrag om den britiske historien, noe som var tøft å drøye å få med seg. etter en lang stund der med gjevne røykepauser fikk vi utdelt oppgavene, jeg ble på gruppe med ubah og atheena, the romans and the anglo-saxos ble oppgaven vår. på starten skjønte vi ikke noe av det vi leste, men til slutt gikk det et lys opp for oss å vi skjønte alt. det ble en ren 5'er på alle av oss, og vi ble stolte av oss selv! noe jeg mener vi fortjener etter det stresset
kjersti har også bursdag idag, så vi må gratulere hun og christoffer så mangt når dere ser dem. tenkt at godjenten min begynner å bli gammel, og at chris har fylt 17 :-)

etter dagen var omme, dro jeg og ubah og printet ut søknadene våre, de skal vi nemmelig gå rundt å levere i morgen etter skolen, trenger en jobb hvis jeg skal til usa, må samle inn penger
noen som har noen ideer om hvor de trenger jobb?
send svar til mailadressen som jeg har lagdt ut
hadde hvert fint med noe svart, trenger en jobb så fort som mulig

nå sitter jeg i sofaen på rommet mitt og blogger og føller litt med på tv, det er room raiders som går på mtv i homseverisjon, det var søtt. men for overdrevent for min smak, men alle har sin egen mening om ting
har dere gjort noe spesielt idag?

4 kommentarer:

  1. du var ikke den første, men okey

    SvarSlett
  2. Var jeg ikke det? Hvem var det da? Og skriv navnet ditt ;-)

    SvarSlett
  3. kom deg i forkjøpet

    SvarSlett
  4. Fader rullandei. Jeg som trodde jeg var så heldig å være den første ;*

    SvarSlett