onsdag

Gratulerer Isabel

Nå har jeg noen gode nyheter å fortelle dere om meg, jeg har nemmelig lett etter en jobb i evigheter og nå har jeg fått muligheten. Etter skolen igår tok jeg og Marina en tur ned til Olapaulola for å hilse på Thomas, der var eieren Morfin som jeg kjenner fra før av også. Vi satte oss ned og begynte å snakke om hva jeg syntes burde bli gjort med cafèen, han nikket med hodet og sa det skulle bli gjort. Han kom med 1 latte til hver av oss og middag til meg, Marina ville ikke ha dessverre. Vi diskuterte og han ville at jeg skulle få meg jobb hos han som promotør for nattklubbene hans, dessverre er mamma veldig negativ til dette, hun mener dette ikke er ordentlig jobb og at siden jeg skal bli en stor og ordentlig pike er ikke dette noe for meg. Hva mener dere om dette? Burde jeg si JA eller NEI?

9 kommentarer:

  1. Jeh syntes du burde takke ja. Iallefall burde du jobbe der til du får en mere "ordentlig" jobb. Det er jo inntekt?

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vurderer å takke JA. Som promotør kan jeg få inn til 169 i timen, mens som en som jobber på rimi eller et bakeri får ikke mere enn 90,-. Så blir en del mer intekt! takk for komentaren:-)

    SvarSlett
  3. IKKE DISS OSS SOM JOBBER I DAGLIGVAREBRANSJEN!

    Du burde vel takke ja..

    SvarSlett
  4. Jeg disser dem ikke,sier bare at jeg personlig klarer ikke slike jobber! Jeg er avhengig av å ha makt og ikke bli herset med, men omvendt

    Får se !

    SvarSlett
  5. take the job! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer Isabel! Du kommer til å bli en sånn jente som kjenner alle de kjente osv, eller du er jo på vei allerede nå, men du kommer til å bli sånn enormt kjent en dag, i want 2 be it 2

    SvarSlett
  7. Ja:)
    Hvis du ikke liker det kan du jo bare slutte :)
    Dessuten er det sikkert en fin erfaring ?

    SvarSlett
  8. Synes du burde si ja, men selvsagt bare om DU føler det blir det rette for deg! Arbeidsærfaring er bra for seinere jobb, uansett hva ;)

    SvarSlett