lørdag

kjære mor og far, kan jeg være så snill å få dette?

Jeg er veldig skeptisk når det gjelder å handle fra nettet, men jeg har hørt fra flere venner og bekjente at www.gojane.com skal være veldig sikker, og hvis ikke varen passer kan man sende den til bake og få en større størelse eller få pengene tilbake. Så nå skal jeg få hjelp av pappa til å besteille meg et par nye sko, så nå må jeg bestemme meg hvem jeg vil ha, og hvis det var bra får jeg kjøpe mer og mer derfra. Anbefaler sterkt og gå inn å ta en titt, de har kjempe mye fint der inne i alle smaker!

dette er hva jeg vil ha for øyeblikket!

http://www.gojane.com/


http://www.gojane.com/

http://www.gojane.com/

www.gojane.com

denne jaken er også et must for meg


sommer sesongen kommer om ikke så lenge, og jeg trenger ny bikini nå som jeg skal til california i 1 år?

denne baggen fra gucci, må jeg ha

8 kommentarer:

  1. jeg vil også ha den vesken, den er så fin<3

    SvarSlett
  2. Kjempe fin blogg! du har fått deg enda en fast leser, stå på.

    men lurer på en del ting, er du naturlig brun? og har du en kjæreste for tiden?

    klem

    SvarSlett
  3. krever litt mye! ro deg ned sister:P

    SvarSlett
  4. Anonym: Ja, den er kjempe heit!

    SvarSlett
  5. Mailn Siren: Tusen takk, bra å høre!
    Jeg har en naturlig grunnfarge, siden det har jeg fått fra pappa sin side, men bruker selvbruning for å gjøre den sterkere! Nei, har ingen kjæreste og er ikke forelsket heller ;-D

    SvarSlett
  6. Anonym: Ja, jeg vet :-(

    SvarSlett
  7. hæ har du ikke kjærste du er dritdeilig da

    SvarSlett
  8. åå jeg elsker gojane!! men den veska var litt harry du:P

    SvarSlett