lørdag

Never go to bed mad. Stay up and fight

God morgen solstråler, nå er klokken 11:07 på morgen og jeg har hvert oppe i 2 timer, jeg la meg klokken 4 i natt fordi jeg var våken og snakket med Frikk i telefonen lenge helt til moren hans kom inn og sa at han måtte legge på, så hadde hun ikke kommet hadde vi nok snakket sammen en stund lengre. Vi hadde en morsom samtale og han er kjempe koselig, vi skal vel møtes i dag slik at han får klippet seg og jeg får tatt min dagelige posjon kaffe.

Har spist meg litt frokost, ble sandwish(det er så godt)
Har en del jeg vil dele med dere som leser, jeg har nå tatt et stor valg og jeg har kvittet meg med en som skulle være en av mine nærmeste venner. Det høres kanskje brutalt ut, men denne personen har gjort mye for meg og jeg har ofret flere vennskap for at denne personen skal ha det bra med seg, og jeg har aldri fått noe tilbake. Og vennskapene som jeg har mistet har alle betydd mye for meg, denne personen har rotet med xkjæresten min foran meg, har tatt venner fra meg og funnet opp løgner slik at jeg skulle begynne å krangle med visse mennesker.

Jeg trodde det aldri skulle komme til det punktet da jeg sprekker og har lyst til å skrike så høyt ut i no where, men jeg blir gal av denne personen. Om denne personen opner munnen og den pipete stemmen kommer ut blir jeg gal, jeg orker ikke mere. Denne vennene har aldri hørt på meg når jeg gir henne beskjeder om mennesker, og jeg bere henne passe seg og hun blir såret eller lurt akkurat slik jeg sa det til henne og hun kommer gråtende til meg og klager, men hvis jeg er lei meg er ikke det noe big deal og hun går jo til xene mine.
Denne personen begynte å ringe en gutt jeg likte og begynnte å prate om sex med han med puse stemmer, dette fortalte ikke hun meg før i ettertid, men han var nødt til å fortelle det til meg. Jeg orker ikke mere dårlige venner som dylker deg i ryggen med en gang jeg snur meg.
Jeg nevner ikke navn på denne personen og jeg vil heller ikke krenke personen, men jeg skriver dette fordi jeg er så luta lei av å måtte holde på med å ta i mott dritt fra dårlige venner.

11 kommentarer:

  1. drikk syre, hore

    SvarSlett
  2. t r a g i s k, skaff dere liv.
    hvis jeg har skrivefeil er det fordi jeg skriver fort og ikke ser hva jeg skriver. jeg liker dere<3

    SvarSlett
  3. du skriver så fort at du ikke ser hva du skriver? jamen da er det jo en helt annen sak! alle vi andre klarer å skrive fort OG norsk på en gang ;-) Men ta det helt med ro - vi liker deg og<3

    SvarSlett
  4. hvem er det du hater?

    SvarSlett
  5. Vær snill mot Isabel da :)
    www.kristinbr.blogg.no

    SvarSlett
  6. det er skikkelig bra at du får henne ut av livet ditt! det er ikke noe vits i ha en i livet ditt som bare suger ut energien din og gjør deg lei deg. hva slags venn er hun da!? og at hun er med xene dine er forbudt mellom venner og det er jo søren meg regel nr 1!! alrdi vær med xene til vennene dine!

    SvarSlett
  7. Herregud.. Det er så tragiskt med sånne mennesker! Håper det går bedre med deg og prøv å få henne ut av livet ditt, det vil nok hjelpe endel :) Fin blogg btw..

    SvarSlett
  8. kom med noe nytt da for helvette

    SvarSlett
  9. Ja, tusen takk for støtten! Tusen takk dere :-) Slike mennesker som dere gjør meg glad!

    SvarSlett