søndag

Every true genius is bound to be naive

Nå sitter jeg foran pulten hos mamma, med briller på, håret satt oss, sminkeløs, engelsk boken liggende rett forran meg og den bærbare dataen halv oppe med masse fakta liggende på et word document. Jeg har kommet hjem fra min fetter Mads sin 18 år familie selvskap og det var kjempe koselig, vi spiste god mat, god desert og hadde en god diskusjon med mamma! Jeg og Mads vant jo overlegens selfølgelig, men det er vel ingen stor overaskelse?
Tenk at han nå er blitt 18 år, egen bil og i mai blir det bil appen på deg, tenk at alle de gode minnene vi hadde sammen er så lenge siden, når vi lekte med barbi huset og du var Ken og jeg den brune barbien, eller når du gikk rundt med en søt skinn bok der du skrev ned værmeldingene vær dag og gikk rundt og skulle holde vær meldingen for alle i familien, jeg vet du er flau over barbi tingen, men det er lenge siden da. Til neste år er det jeg som blir 18, og jeg får ikke fylt bursdagen min i norge med familie og bekjente, jeg skal feire den i USA, chicago med kusinen min. Egentlig får jeg ikke lov til å drikke på 18 års dagen min, siden i USA er 21 års aldergrense, men det blir jo null stress. Hadde en kjempe koselig kveld med familien min idag og jeg er så takknemmelig for at jeg har den familien jeg har.

Nå har jeg gjort en engelsk lekse på en halvtime, så nettopp at jeg hadde lekse til i morgen så hvorfor ikke gjøre den nå? Jobber litt med en nynorsk lekse og en engelsk lekse til, der etter naturfag prosjektet til meg og Ubah som mamma skal hjelpe meg med. Takk for deg mamma! Apropos mamma så har jeg fått nye klær i dag, mamma hadde hvert på Gina tricot som er en av mine favoritt butikker og handlet inn 1 ny kul t-shorte, 1 topp, 2 tights, og en hau med undertøy(ikke gina tricot), ble veldig fornøyd, tar bilde av det etterpå så dere får se. Skal også legge ut en tekst om hva jeg gjorde i går, hadde det nemmelig veldig koselig

Vi blogges solstråler

Jeg skal prøve å lage en ny header uansett om jeg syntes det er utrolig vanskelig, men får prøve på det beste. Håper

2 kommentarer:

  1. QUE LINDA!!!
    this blog is muy bien!
    te quiro mucho mi mejor chica.

    morena

    SvarSlett
  2. Gleder meg til og se klærene kjære <3

    SvarSlett