onsdag

as easy as 1 2 3

Har noen av dere blitt betatt av en person på kort tid? Tenk dere at du har snakket med en spesiell gutt/jente i en viss kort periode og alt ved han/henne er fantastisk, dere snakker sammen flere timer om dagen og dere kan ligge og prate i telefonen sammen i evigheter uten å bli lei av å høre stemmene til hverandre, uansett om dere ikke sier stort til slutt, lytter man til pusterytmen og lukker øynene og drømmer seg bort i drømmeland om hvordan det hadde hvert hvis denne spesielle personen var her nå. Ville han/henne holdt rundt deg og kysset deg ømt på skulderen og oppover nakken og så legget seg ned og lent hodet sitt på magen din mens han kilte seg rolig på siden? Ville han/henne sovet godt og gitt meg alt han/hun ville. Personen i den andre enden har du noen sinne har drømt om, personlighet, humor, smak, utsendte, alt stemmer med det du ønsker deg og det kan bli ditt, men det skremmer en, man blir redd for å si noe feil eller dumme seg ut og at han/hun plutselig skal trekke seg unna.

Akkurat slik har jeg det nå, jeg har blitt betatt av en herlig gutt som i mine øyne er perfekt og jeg klarer ikke tenke på noe annet en han og klarer ikke vente med at han skal ringe meg så jeg kan høre den herlige myke stemmen som forfører meg i senk ved bare å si ” Hei kjære”. Denne gutten har fått meg til å komme over det onde som har hendt med dårlige kjærester, han sier selv at han ikke er slik og er annerledes, og jeg håper at han virkelig at han er det. Ved å tenke på han får jeg sommerfugler i magen og jeg smiler med et stort smil og blir helt i drømmeland. Selv om noe dumt skulle skje ville jeg fortsatt ha smilt med tanke på han.

11 kommentarer:

  1. Hvem er dette for en da? :)

    SvarSlett
  2. Dette høres jo ut som en kjekk kar :)
    håper dere finner kjærligheten sammen <3

    SvarSlett
  3. Sven ;-) Rart han snakka med meg igår om å komme til meg i helgen da.. hmmm

    SvarSlett
  4. jeg vet akkurat hva du mener. har det sånn nå selv. forskjellen er bare det at han er som to helt forskjellige personer når jeg er med han og ikke med han. når jeg er med han er det akkurat som om vi var sammen eller på vei inn i et forhold, mens ellers er det som om vi bare er venner. jeg blir så forvirret jeg. vet ikke hva jeg skal gjøre.. : | hjeelp isabel.

    SvarSlett
  5. Marthe: det kommer jeg ikke med noe ut før det er blitt noe større :-)
    Anonym: Han er det! Absolutt, tusen takk :-*
    Jon: He he
    Anonym som er Terese: Du er stalker, wow. Det er noe som heter IP adresse

    SvarSlett
  6. Kamillia: Det er mange som har det slikt av oss jenter. Har opplevd akkurat det du snakker om nå, der en gutt har dobbelt opp med presonlighetene, den ene med deg er perfekt mens den andre kan du ikke fordra.
    jeg syntes du skal snakke med han om det, ikke bruk for vanskelige ord eller bruk lang tid til å komme til poenget, gå rett på når dere er sammen alene.
    Gi respons på hvordan det gikk, eller send mail om det så kan jeg hjelpe deg videre med det <3 lykke til!

    SvarSlett
  7. Fy å jeg lo da jeg så filmen hvor du etterligner Linni Meister,innmari bra,hehe.

    SvarSlett
  8. Tusentakk!
    Alle sammen må sjekke : www.nas.blogg.no
    og se min etterligning av Linni Meister, blir oppdatert hver uke!

    SvarSlett
  9. awwwwwww :( ring meg igjen Isabel <3

    SvarSlett